LEAN SIX SIGMA OVERVIEW
Companiile investesc in produse si servicii noi, in oameni, isi propun ordine si eficienta in modul in care se lucreaza, dar vine o vreme cand toate aceste lucruri trebuie sa capete o noua dimensiune.
De la Juran la Toyota, de la Deming la General Electric, totul se invarte in jurul ideii de a-ti pasa de ceea ce faci, de a respecta la fel, atat clientul extern cat si pe cel intern, de a dori sa schimbi mereu in bine ceea ce te caracterizeaza si odata cu tine ceea ce inseamna business-ul in care esti implicat.
Acum, exista o structura, o metodologie, o abordare prin care aceste lucruri sunt aplicate foarte concret, cu rezultate maxime:
LEAN SIX SIGMA.
Ce este LEAN SIX SIGMA?

Pe scurt, Lean Six Sigma este o abordare de business care pleaca de la ipoteza, verificabila in orice business, ca veniturile si pierderile, calitatea produselor/serviciilor, eficienta si per ansamblu Profitul, sunt dependente 100% de modul in care se lucreaza si se iau decizii, adica de PROCESE.

Optimizarea (imbunatatirea) proceselor (core/support/management)
reprezinta strategia prin care LSS reuseste sa produca un impact pozitiv urias asupra unui business.
Implementarea acestei strategii presupune un mix optim intre metodologiile LEAN (cresterea eficientei) si SIX SIGMA (rezultate ce au constant calitate crescuta).
In practica, acestea sunt dublate de tehnici si metode de Business Analysis si Business Process Management.
Proiectele de Optimizare sunt conduse de catre specialisti - Green Belt / Black Belt - sunt supervizate de catre top management (Champion) si se finalizeaza cu implementarea unor solutii de tipul:
Quick Win, Proiect sau Process Design / Redesign.
BENEFICII MAJORE
Produse / Servicii de o calitate crescuta, oferite fara variatii, intr-un timp foarte scurt.
Eficienta ridicata: alocarea optima a resurselor umane si tehnice, reducerea volumului de lucru, eliminarea fenomenului de "rework".
Cresterea gradului de satisfactie la nivelul clientilor externi / interni.
Sistem eficient si obiectiv de monitorizare / control / evaluare.
Imbunatatire imagine in piata
CINE POATE APLICA LEAN SIX SIGMA
Orice companie care are in vedere structurarea activitatii sub forma de procese (proceduri) pentru un mod de lucru unitar si performant.
Companiile care sunt de acord cu reducerea gradului de subiectivism in luarea deciziilor pentru a folosi corect, impreuna, experienta si cifrele.
Companiile care vor sa foloseasca optim capacitatea de creatie si competenta oamenilor impreuna cu instrumentele necesare unui mod de lucru eficient.

LEAN SIX SIGMA se aplica diferit in Servicii fata de Productie?
Cu siguranta, DA.
Daca lucrati in sectorul de servicii (Banking, HealthCare, Telecom, Software Development, etc) trebuie sa intelegeti diferentele de abordare si aplicare.

Read more
DORITI SA INVATATI CUM PUTETI CRESTE UN BUSINESS PRIN OPTIMIZAREA PROCESELOR?
BUSINESS & PROJECTS
training &
certification programs

pentru a participa activ la OPTIMIZAREA PROCESELOR
Lean Six Sigma
Green Belt
Level:
Intermediate/ Advanced

Prerequisite:
none
Lean Six Sigma
Black Belt

Level:
Advanced

Prerequisite:
none
Beneficiati de coaching in dezvoltarea unui proiect de optimizare si obtineti in acelasi timp CERTIFICAREA LEAN SIX SIGMA
Lean Six Sigma
Green Belt Specialization
Level:
Advanced

Prerequisite:
Lean Six Sigma Green Belt
Lean Six Sigma
Black Belt Specialization

Level:
Advanced

Prerequisite:
Lean Six Sigma Black Belt
BUSINESS & PROJECTS
training series


pentru a sustine OPTIMIZAREA PROCESELOR
Lean Six Sigma
Yellow Belt
Level:
Beginner

Prerequisite:
none
Lean Six Sigma
Champion

Level:
Beginner/ Intermediate

Prerequisite:
none

ARCADIA CONSULTING srl
Bucharest, ROMANIA
©1999 Arcadia Consulting srl | Designed by Arcadia Consulting srl